Zwroty, wymiany i reklamacje

14 dni na rezygnację z zakupów

 

W sklepie dla dzieci 3kiwi.pl masz możliwość rezygnacji z dokonanych zakupów (prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość) lub wymiany zakupionych u nas produktów.

Ustawowe prawo do odstąpienia przysługuje Ci w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez Ciebie towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem wyślesz nam oświadczenie o odstąpieniu e-mailem na adres: sklep@3kiwi.pl lub na adres firmy podany poniżej (odesłać też można od razu towar).

Szczegółowe informacje o możliwości odstąpienia od umowy i wymianie znajdziesz w regulaminie sprzedaży.

Informacje na tej stronie są podsumowaniem najważniejszych informacji z regulaminu.

 

 

Jak zwrócić zakupiony produkt?

 

Dokładamy wielu starań, aby proces zwrotu produktu był łatwy i szybki. Skorzystaj z naszego kreatora zwrotu. Poniższa instrukcja jest opcjonalna. Możesz z niej skorzystać, ale nie musisz. Ważne, aby wykonać konkretne czynności w takiej kolejności jak są opisane.

Krok
1

Zaloguj się na stronie 3kiwi.pl lub uzyskaj dostęp do zamówienia.

Jeżeli się rejestrowałeś, to zalogujesz się swoim adresem email/loginem i hasłem. Jeżeli nie pamiętasz hasła do swojego konta, przypomnisz je tutaj.

Jeżeli składałeś zamówienie jednorazowe (bez rejestracji) musisz uzyskać dostęp do swojego zamówienia.

Zrobisz to podając poniżej adres e-mail na jaki składałeś zamówienie na tej stronie: http://3kiwi.pl/password-recover.php


Po kilku chwilach otrzymasz email, w którym będzie link umożliwiający jednorazowe zalogowanie się przez 1 godzinę.
Kliknij na link w emailu i wtedy automatycznie zalogujesz się do swojego konta w 3kiwi.pl.

Krok
2

Przejdź do Twojego konta, a dalej do 'Zwroty towaru - dodaj zwrot" i wybierz zamówienie, które zwracasz.

Krok
3

Postępuj zgodnie z komunikatami na stronie:

A

Wybierz jakie produkty będziesz zwracać.

B

Dodaj ewentualną uwagę do zwrotu.

C

Wybierz sposób dostarczenia produktów do 3kiwi.pl:

  • jeżeli wybrałeś sposób dostarczenia produktów
  • jeżeli odsyłasz produkty własnym transportem, wyślij paczkę do 3kiwi.pl.
D

Wybierz magazyn, na jaki odeślesz produkty (obecnie dostępny tylko jeden).

E

Podaj dane konta bankowego, jeżeli mamy zwrócić Ci pieniądze na konto. W przypadku, gdy chcesz pozostawić pieniądze na kolejne zakupy wybierz "Saldo klienta". Jeżeli płaciłeś poprzez szybkie przelewy online/kartę płatniczą/Paypal to pieniądze zwrócimy tym sposobem jak zostały zapłacone.

F

Potwierdź dane zwrotu i na kolejnej stronie wydrukuj potwierdzenie zwrotu i ewentualną etykietę nadawczą na paczkę, gdy odsyłasz towar korzystając z przesyłek sklepu 3kiwi.pl.

Krok
4

Dodatkowe ważne informacje:

Prosimy, aby zwracany towar był:
- nieużywany,
- w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu,
- zawierający wszystkie metki,
- czysty i pozbawiony zapachu (np. perfumy).

Możesz sprawdzić produkty. Odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Prosimy wyślij towar w opakowaniu uniemożliwiającym zniszczenie lub uszkodzenie - może być to ten sam karton, w którym otrzymałeś zamówienie.

Zwrot pieniędzy


3kiwi.pl zwraca pieniądze niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni (zazwyczaj 1-3 dni robocze), sposobem jakim została dokonana zapłata lub w przypadku niemożności wykonania takiego zwrotu na wskazany rachunek bankowy lub saldo klienta w 3kiwi.pl z którego można dokonać kolejnych zakupów.

Zwracamy wartość zwróconych produktów oraz opłatę za zwykłą przesyłkę (najtańszą dostępną formę przesyłki w momencie składania zamówienia). Jeżeli zwracasz część produktów z zamówienia, zwrócimy Ci koszt przesyłki proporcjonalnie do zwracanych i pozostawionych towarów.



Chcesz wymienić towar?

 

W sklepie 3kiwi.pl wymiana towaru to zwrot pierwotnego zamówienia i złożenie nowego zamówienia na nowe produkty.

 

 

Gdzie odesłać produkty, na jaki adres?

 

Odeślij produkty do naszego magazynu sklepu internetowego 3kiwi.pl


3kiwi.pl
ul. Popowicka 26
54-237 Wrocław
tel. 602 425 525


Możesz też dostarczyć produkty do nas osobiście. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 10-18, a w soboty w godz. 10-14.

 

 

Reklamacje


W przypadku chęci reklamacji prosimy o uprzedni kontakt z nami. Dane kontaktowe są tutaj. Często produkt nie wymaga reklamacji, a jedynie jest nieprawidłowo używany. Doradzimy i pomożemy.

Jeżeli chcesz złożyć reklamację, skorzystaj z naszego wygodnego kreatora reklamacji lub poinformuj nas nad dowolnym innym sposobem o reklamacji.

Krok
1

Zaloguj się na stronie 3kiwi.pl lub uzyskaj dostęp do zamówienia.

Jeżeli się rejestrowałeś, to zalogujesz się swoim adresem email/loginem i hasłem. Jeżeli nie pamiętasz hasła do swojego konta, przypomnisz je tutaj.

Jeżeli składałeś zamówienie jednorazowe (bez rejestracji) musisz uzyskać dostęp do swojego zamówienia.
Zrobisz to podając poniżej adres e-mail na jaki składałeś zamówienie na tej stronie: http://3kiwi.pl/password-recover.php

Po kilku chwilach otrzymasz email, w którym będzie link umożliwiający jednorazowe zalogowanie się przez 1 godzinę.

Kliknij na link w emailu i wtedy automatycznie zalogujesz się do swojego konta w 3kiwi.pl.

Krok
2

Przejdź do Twojego konta, a dalej do 'DZIAŁ REKLAMACJI RMA" i wybierz zamówienie i produkty do reklamacji.

Krok
3

Postępuj zgodnie z komunikatami na stronie. Opisz dokładnie usterkę, abyśmy mogli ją znaleźć.


Reklamacje towarów należy zgłaszać sklepowi 3kiwi.pl za pomocą powyższego kreatora lub na adres sklep@3kiwi.pl lub na adres korespondencyjny sklepu. Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Skorzystanie z naszego kreatora pozwoli Ci śledzić postępy rozpatrywania reklamacji.

Towar prosimy odeślij dobrze zabezpieczony na nasz adres: 3kiwi.pl, ul. Popowicka 26, 54-237 Wrocław.

 

 

Uszkodzenie towaru podczas transportu


W celu rozpoznania reklamacji prosimy o sporządzenie protokołu oraz zgłoszenia uwag doręczycielowi przy odbiorze przesyłki.

pixel